Logotipai


Logotipai – siektinas įvaizdis.


Prieš užsisakant logotipą prekės ženklą, bet kurioje grafinio dizaino studijoje, užduokite sau klausimą: ar gerai suprantu kas yra logotipas (prekės ženklas) ir kam jis man reikalingas? Jei sugebate atsakyti, tuomet Jums jo tikrai reikia.

Trumpai apie logotipą ir jo reikšmę:

Logotipas – svarbiausias bet kurios įmonės firminis elementas, kuris pristato kompaniją ir leidžia ją išskirti iš kitų.

Logotipas (dažnai trumpinamas iki žodžio logo) – grafinis ženklas, kurį gali sudaryti:

  • Specialiai parinktu šriftu parašytas pavadinimas ar santrumpa;
  • Pavadinimas ar santrumpa, sudaranti visumą su grafiniu elementu ar simboliu;
  • Tik grafinis elementas arba simbolis be teksto ar santrumpos.

Logotipo kūrimas – procesas, reikalaujantis nemažai tyrimų ir analizių apie pačią įmonę, jos klientus ir konkurentus. Kuriant logotipą vadovaujamasi principais,  jis turi būti emocionalus, informatyvus, struktūriškas, patrauklus, aiškus ir funkcionalus. Vartotojas daug lengviau įsimena vaizdą negu pavienį žodį, todėl jau iš pirmo žvilgsnio logotipas turėtų komunikuoti su vartotoju ir siųsti žiūrovui aiškią „žinutę“. Dažnai daroma klaida, kai įmonės logotipas kuriamas ne profesionalų, logotipai neatitinka išvardintų principų ir gali sukelti net neigiamą reakciją.

Kompanija “Dizaino pasaulis” kompetentinga pasiūlyti Jums savo paslaugas formuojant Jūsų įmonės įvaizdį. Išanalizavus kompanijos firminio identiteto prioritetus – formuojamas vizualinis kompanijos veidas LOGOTIPAS.  Logotipui ar prekės ženklui įgavus pavidalą ir nustačius jo struktūrą, suformuojamas ženklodaros gidas, kuris paprastai susideda iš: struktūros gairių, spalvų nustatymo, dydžių ir erdvių santykių, (ne)galimų variantų, kontrasto fone nustatymo ir pan. Šitos pagrindinės dalys yra formuojamos, standartiškai, pasirinkus logotipo kūrimo paslaugą. Papildomos dalys, kaip; spaudos darbai (maketavimo tinklelis), iškabų, verslo dovanų ir pan. pasirenkamos atskirai.

“Dizaino pasaulio” kuriami logotipai atitinka išvardintus principus ir gautas rezultatas leidžia pasiekti sinergijos efektą.


Pagrindinės ženklodaros sudedamosios dalys


  • Logotipo dizainas
  • Struktūra
  • Atstumų struktūra
  • Dydžiai ir minimalios erdvės
  • Spalvos (kodai)
  • Fonai (kontrastas fone)
  • Variacijos

Prioritetai išreikšti grafine gardele


Logotipas
100%
Struktūra
80%
Atstumų struktūra
70%
Dydžiai ir minimalios erdvės
50%
Spalvos
90%
Fonai
70%
Variacijos
80%

Naudingos nuorodos:


Susisiekite su mumis, ir mes Jums pateiksime savo pasiūlymą!

Jūsų vardas (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Tema

Jūsų žinutė

<<< GRĮŽTI Į PRADINĮ PUSLAPĮ