Logotipai

Logotipai – firminio stiliaus pagrindas

Logotipai (as) – pagrindas kompanijos įvaizdžio formavime, tik nuo jo emocinės išraiškos priklauso kaip Jūs prisistatysite ir kaip Jus supras aplinka.

Kompanija kompetentinga pasiūlyti Jums savo paslaugas formuojant Jūsų įmonės įvaizdį. Išanalizavus kompanijos firminio identiteto prioritetus – formuojamas vizualinis kompanijos veidas LOGOTIPAS.  Logotipui ar prekės ženklui įgavus pavidalą ir nustačius jo struktūrą, suformuojamas ženklodaros gidas, kuris paprastai susideda iš: struktūros gairių, spalvų nustatymo, dydžių ir erdvių santykių, (ne)galimų variantų, kontrasto fone nustatymo ir pan. Šitos pagrindinės dalys yra formuojamos, standartiškai, pasirinkus logotipo kūrimo paslaugą. Papildomos dalys, kaip; spaudos darbai (maketavimo tinklelis), iškabų, verslo dovanų ir pan. pasirenkamos atskirai.

Logotipo kūrimas – procesas, reikalaujantis nemažai tyrimų ir analizių apie pačią įmonę, jos klientus ir konkurentus. Kuriant logotipą vadovaujamasi principais,  jis turi būti emocionalus, informatyvus, struktūriškas, patrauklus, aiškus ir funkcionalus. Vartotojas daug lengviau įsimena vaizdą negu pavienį žodį, todėl jau iš pirmo žvilgsnio logotipas turėtų komunikuoti su vartotoju ir siųsti žiūrovui aiškią „žinutę“. Dažnai daroma klaida, kai įmonės logotipas kuriamas ne profesionalų, logotipai neatitinka išvardintų principų ir gali sukelti net neigiamą reakciją.

Vektorinių logotipų bazė internete (anglų k.)
Logotipų dizaino istorija 1 (anglų k.)
Garsių logotipų evoliucija (anglų k.)